• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          اشتباهات رایج در جلوگیری از انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیکی

          اشتباه رایج برای جلوگیری از انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیکی

          سرمایه گذاری در پلت فرم یکپارچه clunky:

          یک بستر تجارت الکترونیکی که بر روی زیرساخت های یکپارچه سفت و سخت ساخته شده است منجر به عملکرد کند و کند می شود. به علاوه ، اگر می خواهید جز component کوچکی از سیستم عامل خود را به روز کنید ، باید کل سیستم را مستقر کنید ، که می تواند منجر به خرابی طولانی شود.

          در عوض ، شما باید یک پلت فرم تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید که بر اساس معماری ریز سرویس ساخته شده باشد ، زیرا به روزرسانی ، ارتقا و مدیریت آن آسان تر است زیرا همه اجزای جداگانه به صورت جداگانه کار می کنند و از طریق تماس های API با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. این امر به تجربه کارآمدتری برای تیم و مشتریان شما منجر می شود.

           

          انتخاب یک پلت فرم که مقیاس آن دشوار است:

          بستری که مقیاس آن دشوار است به رشد تجارت شما آسیب می رساند. دلایل اصلی عدم مقیاس پذیری برخی از پلت فرم ها این است که از چند مستاجر و چند سایت پشتیبانی نمی کنند و به سرورهای محلی یا زیرساخت های ضعیف اعتماد می کنند.

          این را در ادامه بخوانید: معماری مقیاس پذیر وب: چگونه یک افزایش 1031٪ در ترافیک را کنترل کردیم [مطالعه موردی]

           

          ویژگی های بیش از حد

          این همچنین به مقیاس پذیری مربوط می شود در جایی که شما در یک پلتفرم سرمایه گذاری می کنید که دارای ویژگی های بیش از آنچه در واقع نیاز دارید ، است. نه تنها ارزش کمی برای پول خود دارید ، بلکه برای ویژگی هایی که استفاده نمی کنید هزینه می کنید.

          سکویی را انتخاب کنید که حداقل شرایط لازم را داشته باشد اما به شما امکان اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های جدید را با رشد کسب و کار خود بدهید. این کمک می کند تا هزینه های شما با رشد کسب و کار شما هماهنگ باشد.

           

          نداشتن هیچ هدفی:

          در اوایل این راهنما ، ما ذکر کردیم که تعیین کننده اهداف شما قبل از رفتن و انتخاب یک نرم افزار تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. اگر در ابتدای فرآیند انتخاب تجارت الکترونیکی اهداف از پیش تعیین شده ای نداشته باشید ، در نهایت وقت زیادی را هدر خواهید داد و ممکن است در نهایت پلت فرم تجارت الکترونیکی اشتباه را انتخاب کنید.

          در اینجا چند نمونه از اهداف شایسته هنگام راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی آورده شده است:

          • ظرف 3 ماه فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید
          • برای اثبات تناسب بازار و محصول
          • برای جمع آوری اطلاعات تماس 1000 مشتری در بازار هدف خود
          • برای انجام حداقل 10 هزار فروش در سه ماهه اول

          سفارشی کردن راه اشتباه:

          بسیاری از مارک ها یک سیستم عامل سخت را انتخاب می کنند و سپس سعی می کنند سیستم های داخلی و نیازهای خود را متناسب با سیستم عامل تنظیم کنند. اما اگر می دانید که اهداف و اهداف شما چیست ، باید بتوانید بستری را انتخاب کنید که بیشتر با برند شما متناسب باشد - و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد و برای هر چیز دیگری سفارشی شود.

          Leave your comment

          back to top
          Filters