• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          انتخاب سیستم ERP مناسب

           

           یک ERP یک سیستم مهم تجاری است که باید با نحوه کار هر شرکت منطبق باشد ، بنابراین هیچ یک از "بهترین" پلتفرم وجود ندارد. قابلیت های مورد نیاز ، مدل استقرار ترجیحی و اندازه شرکت در تصمیم گیری شما هنگام خرید سیستم ERP تأثیرگذار است. به فروشندگان مستقر مراجعه کنید با سوابق اثبات شده موفقیت در کار با شرکت ها به صورت عمودی نگاه کنید . همیشه از مشتریان مرجع بخواهید و داستانهای موفقیت را بررسی کنید.

           مشاغل همچنین باید نقشه راه ارائه دهنده نرم افزار را برای فناوری های نوظهور مانند اینترنت اشیا IoT و بلاکچین در نظر بگیرند.

           

           با ماژول های اساسی کسب و کار خود شروع کنید و از آنجا بسازید. شرکت ها غالباً با یک ماژول مالی شروع می کنند تا وظایف  اساسی حسابداری را خودکار کنند و به رهبران اجازه می دهد جریان پول به داخل و خارج از سازمان به راحتی مشاهده کنند . شرکت های مستقر در محصولات معمولاً می خواهند مدیریت موجودی و سفارش بلافاصله زیرا می تواند صرفه جویی سریع و قابل توجهی در خرید ,  ذخیره سازی و حمل و نقل ایجاد کند. یک برنامه تجارت الکترونیکی که به ERP متصل می شود در اولویت فروشندگانی که به این کانال فروش اعتماد می کنند. از طرف دیگر ، سازمان های خدمات ممکن است شروع به کار کنند با یک برنامه PSA(اتوماسیون خدمات حرفه ای) برای ساده سازی زمان کارمندان و ردیابی منابع و صورتحساب پروژه شروع کنند.

          پس از آن ، یک ماژول CRM یک سرمایه گذاری محتاطانه است زیرا می تواند ارتباطات مشتری را بهبود بخشد ، در حالی که ماژول های زنجیره تامین برای تولید ، خرید و یا مدیریت انبار می تواند خرید و تولید را با تقاضا بهتر هماهنگ کنند. یک راه حل اتوماسیون بازاریابی یکپارچه با ERP  برای جذب و حفظ مشتری از طریق تکنیک های خلاقیت ممکن است یکی دیگر از موارد منطقی باشد.

          مشاغل دارای تعداد زیادی کارمند باید برای بهبود تجربه کارمند و کسب  شهرت به عنوان یک محل کار عالی , سیستم های مدیریت منابع انسانیHRMS , مدیریت سرمایه انسانیHCM  را به زودی اضافه کنند .

          سیستمERP  "مناسب" برای شرکت شما سیستمی است که در حال حاضر نیازهای شما را پشتیبانی می کند و به اندازه کافی برای رشد در تجارت خود با ماژول ها و ویژگی هایی که موجب صرفه جویی می شود و به شما کمک می کند از فرصت های خود استفاده کنید مقیاس پذیر است .

          در فرصت ها این یک تصمیم بزرگ است ، بنابراین برای ارزیابی دقیق همه گزینه ها وقت بگذارید.

           

           خرید و پیاده سازی یک سیستم عامل ERP در گذشته ترسناک ، حتی طاقت فرسا بود. اما راه حلهای موجود امروزه به شرکت ها این امکان را می دهد که یک گام برداشته و آنچه را که نیاز دارند اضافه کنند. این نرم افزار هرگز در دسترس سازمانهای بیشتری نبوده و رهبران باید از این مزیت نیز استفاده کنند . ERP برای هر شرکتی که خواستار دید و بینش برای رقابت و پیروزی داشته باشد ، به جدول سهام تبدیل شده است.

          Leave your comment

          back to top
          Filters