• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    انتخاب ERP با توجه به اندازه کسب و کار

    درآمد و / یا تعداد کارمندان فقط یکی از عوامل شکل گیری نیازهای ERP شماست.  سیستم واحدی به ترتیب برای هر شرکت کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ بهترین خواهد بود. اما ویژگی های خاص این بخشها و همچنین مدلهای استقرار مورد علاقه وجود دارد .

    مشاغل کوچک ERP: شرکت های کوچک قبل از شروع جستجو باید الزامات خود را ترسیم کنند تا از نرم افزاری که عملکرد آن بسیار بیشتر از نیاز است جلوگیری کنند . این امر باعث کاهش هزینه ها وآموزش مورد نیاز کارمندان  می شود. با این حال ، این سیستم باید توانایی مقیاس گذاری و حمایت از ابتکارات جدید را به مرور زمان و همچنین یک فرایند اجرایی مستقیم  داشته باشد. به همین دلیل Cloud ERP  به طور کلی بهترین گزینه برای مشاغل کوچک است -در مقایسه با گزینه های داخلی یا ترکیبی ,  هزینه های اولیه , جدول زمانی تنظیم سریعتر و نیاز کمتری به منابع فنی دارد . Cloud مقیاس پذیری برای تأمین نیازهای کسب و کار  در هنگام رشد ارایه می دهد ، و ارائه دهنده مناسب می تواند ماژول ها  ویژگی های مورد نیازرا ارایه دهد.

    ERP  با مشاغل متوسط: شرکتهای متوسط ​​باید یک پلتفرم را بخواهند که بتوانند از همه عملکرد های تجاری آن با ماژول های تخصصی  پشتیبانی کنند و مانند شرکت های کوچکتر, فروشنده ای را انتخاب کنند که بتوانند مقیاس بندی کنند نیازهای آینده را برآورد کنند.

     

     از آنجا که بسیاری از سازمانهای متوسط ​​فاقد تیمهای بزرگ IT هستند ، نرم افزار cloud ERP نیز در این بخش محبوبیت بیشتری دارند .علاوه بر هزینه های کمتر اولیه ، راه حل های پیشرو SaaS می تواند برای شرکتی که تخصص فنی محدودی دارد  کاربرپسندتر باشد. با این حال ، مشاغل متوسطی را که به سفارشی سازی های زیادی نیاز دارند یا باید از سیاست های نظارتی پیروی  کنند که اطلاعات انها را در فضای ابری ذخیره نمی‌کند ممکن است استقرار در محل یا رویکرد ترکیبی را انتخاب کنند . این گروه بیشتر از مشاغل کوچک دارای سرمایه مالی و انسانی برای حمایت از این مدل هستند  .

    سازمانیERP : شرکت ها باید نرم افزاری را انتخاب کنند که بتواند از تمام اجزای کسب و کار آنها پشتیبانی کند ، که می تواند به سرعت لیست مدعیان را کاهش دهد. شرکت ها به سیستم هایی نیاز دارند که بتوانند مقدار زیادی از داده ها را ضبط, پردازش و تفسیر کرده و خواسته های بسیاری از واحدهای تجاری را برطرف  کند.

    ERP داخلی و ترکیبی که ترکیبی از راه حل های ابری و داخلی است بیشتردر شرکتها رایج است ، فقط به این دلیل که ممکن است قبل از دسترسی به سیستمهای ابری خالص ، ERP را پذیرفته باشند . در حالی که انتقال یک ERP عظیم به فضای ابری می تواند یک کار طولانی و زمان بر باشد ، اما بیشترین  شرکتهای بزرگ دنیا با درک مزایا و تلاش برای قرار دادن خود در موقعیت بهتر برای رشد آینده  ، این گام را برمی دارند. برخی از شرکت ها همچنین ERP دو لایه را مستقر کرده اند که از راه حل   SaaS برای بخش هایی از تجارت استفاده می کند و با ERP داخلی اولیه ادغام می شود.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری