• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    بیت کوین چگونه کار می کند؟

    هنگام ارسال ایمیل به شخص دیگر ، فقط یک آدرس ایمیل تایپ می کنید و می توانید مستقیماً با آن شخص ارتباط برقرار کنید. وقتی شما یک پیام فوری ارسال می کنید ، این امر مشابه است. این نوع ارتباط بین دو طرف معمولاً تحت عنوان ارتباط همتا به همتا شناخته می شود.

    هر زمان که می خواهید پول را از طریق اینترنت به شخصی منتقل کنید ، باید از خدمات شخص ثالث مانند بانک ها ، کارت اعتباری ، PayPal یا سایر خدمات انتقال پول استفاده کنید. دلیل استفاده از شخص ثالث اطمینان از انتقال آن پول است. به عبارت دیگر ، شما باید بتوانید تأیید کنید که هر دو طرف آنچه را که باید در مبادله واقعی انجام دهند انجام داده اند.

     

    به عنوان مثال ، فرض کنید بر روی عکسی که می خواهید آن را برای شخص دیگری ارسال کنید کلیک کنید ، بنابراین می توانید آن عکس را به یک ایمیل وصل کنید ، آدرس ایمیل گیرنده را تایپ کرده و ارسال کنید. شخص دیگر عکس را دریافت می کند ، و شما فکر می کنید که این عکس تمام می شود ، اما اینطور نیست. در حال حاضر ، ما دو نسخه از عکس داریم ، یکی یک ایمیل ساده است ، و دیگری یک فایل اصلی است که هنوز در رایانه من وجود دارد. در اینجا ، ما کپی فایل عکس را ارسال می کنیم ، نه فایل اصلی. این مسئله معمولاً به عنوان مشکل دوبار هزینه شناخته می شود.

    بیت کوین چگونه کار می کند؟

    مشکل دوبار هزینه چالشی را برای تعیین واقعی یا نبودن یک معامله ایجاد می کند. چگونه می توانید بدون نیاز به بانک یا موسسه دیگری برای تأیید انتقال ، بیت کوین را از طریق اینترنت برای شخصی ارسال کنید. پاسخ در شبکه جهانی هزاران رایانه به نام شبکه بیت کوین و نوع خاصی از فناوری لیزر غیر متمرکز به نام بلاک چین بوجود می آید.

    در بیت کوین ، تمام اطلاعات مربوط به معامله با استفاده از ریاضیات به طور ایمن گرفته می شود ، از نظر رمزنگاری محافظت می شود و داده ها در کل شبکه رایانه ها ذخیره و تأیید می شوند. به عبارت دیگر ، به جای داشتن پایگاه داده متمرکز شخص ثالث مانند بانک ها برای تأیید معامله ، انجام شد. بیت کوین از فناوری بلاک چین در سراسر شبکه غیرمتمرکز رایانه ها برای تأیید ، تأیید و ثبت هر تراکنش به طور ایمن استفاده می کند. از آنجا که داده ها به صورت غیر متمرکز در یک شبکه گسترده ذخیره می شوند ، هیچ نقطه شکست وجود ندارد. این امر باعث می شود بلاک چین امنیت بیشتری داشته باشد و کمتر در معرض تقلب ، دستکاری یا خرابی عمومی سیستم قرار گیرد تا اینکه آنها را در یک مکان متمرکز واحد نگهداری کنید.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری