• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    بیت کوین چیست؟

    ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را در سال 2008 معرفی کرد. بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده (ارز مجازی) یا یک ارز دیجیتالی است که از قوانین رمزنگاری برای تنظیم و تولید واحدهای ارزی استفاده می کند. بیت کوین تحت محدوده ارزهای رمزنگاری شده قرار گرفت و به عنوان اولین و ارزشمندترین آنها شناخته شد. این ارز معمولاً ارز دیجیتال غیر متمرکز نامیده می شود.

    بیت کوین نوعی دارایی دیجیتالی است که می توان آن را خرید ، فروش و بین دو طرف به صورت ایمن از طریق اینترنت منتقل کرد. بیت کوین می تواند برای ذخیره ارزش هایی مانند طلا ، نقره و برخی دیگر از سرمایه گذاری ها مورد استفاده قرار گیرد. ما همچنین می توانیم از بیت کوین برای خرید محصولات و خدمات و همچنین پرداخت و مبادله الکترونیکی ارزش ها استفاده کنیم.

    بیت کوین با سایر ارزهای سنتی مانند دلار ، پوند و یورو متفاوت است ، که می تواند برای خرید چیزها و مبادله الکترونیکی ارزش ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. هیچ سکه فیزیکی برای بیت کوین یا اسکناس وجود ندارد. وقتی برای کسی بیت کوین می فرستید یا از بیت کوین برای خرید هر چیزی استفاده می کنید ، نیازی به استفاده از بانک ، کارت اعتباری یا شخص ثالث دیگری ندارید. در عوض ، شما به سادگی می توانید بیت کوین را مستقیماً و به صورت ایمن و تقریباً فوری از طریق اینترنت به شخص دیگری ارسال کنید.

    بیت کوین چگونه کار می کند؟

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری