• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.
    وبلاگ فیلترگذاری
    تصویر برای پست وبلاگ تجربه مشتری را در تجارت الکترونیکی در نظر بگیرید

    تجربه مشتری را در تجارت الکترونیکی در نظر بگیرید

    هنگام انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی ، تجربه مشتری را در نظر بگیرید

    نحوه ارائه تجربه مشتری خود در موفقیت ابتکار تجارت الکترونیکی شما تأثیر خواهد گذاشت. یک عامل حیاتی که تجربه مشتری را تعیین می کند ، تجربه کاربر (UX) از بستر تجارت الکترونیکی است.

    پلتفرمی کاربر پسند و بصری می تواند رضایت کاربر را بهبود بخشد و به تیم شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند. به همین دلیل است که دانستن اینکه آیا UX سیستم عامل شما نیازهای شرکت شما را نشان می دهد بسیار مهم است.

    اما علاوه بر کاربرپسند بودن ، تجربه مشتری امروزه نیز به شدت به انعطاف پذیری و سازگاری یک سیستم عامل بستگی دارد. از آنجا که ما عمیقاً در دوره اینترنت اشیا هستیم ، شاهد بسیاری از اختلالات تکنولوژیکی در دستگاه های دستیار صوتی ، یخچال های هوشمند و پوشیدنی های هوشمند هستیم. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی باید به راحتی با این تغییرات و نوآوری ها سازگار شوند ، اما این کار را بدون ایجاد درد سر در تیم انجام می دهند.

    به علاوه ، شخصی سازی اکنون یکی از اجزای اصلی تجربه مشتری است. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی باید بتوانند با هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشین ادغام شوند تا بتوانند الگوهای مصرفی مشتری های فردی را درک کنند و از این داده ها برای ارائه یک سرویس شخصی استفاده کنند.

     

    نظر خود را ارسال کنید

    back to top
    فیلترگذاری