• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    سیستم ERP چگونه کار می کند؟

    سیستم های ERP با استفاده از یک ساختار داده استاندارد و تعریف شده کار می کنند. اطلاعات وارد شده توسط یک بخش بلافاصله در دسترس کاربران مجاز در سراسر کسب و کار است. این ساختار یکنواخت کمک می کند تا همه در یک صفحه باشند. به عنوان مثال ، می گوییم یک زنجیره محلی توزیع غذا چندین مکان دارد که اغلب سهام و پرسنل را به اشتراک می گذارند. از آنجایی که کیفیت ، فروش و داده های کارمندان از این سایت ها به ERP منتقل می شود, برای نشان دادن اینکه از کدام مکان تهیه می شود,  قالب بندی شده است .

    سپس داده ها در فرآیندهای کسب و کار و گردش کار در بخشهای مختلف قرار می گیرند. رهبران می توانند  ببینند که آیا یک محل کار در جلوگیری از خراب شدن به مراتب بهتر از یک سایت خواهر در چند شهر است یا خیر و برای کشف دلیل آن تلاش می کنند ، در حالی که عملیات می تواند مطابقت داشته باشد که سطح کارکنان با الگوی ترافیک همسو است. امور مالی می تواند  فروش را با اجاره مقایسه کند تا به به مدیران در تصمیم گیری در مورد ادغام کمک کند.

     سیستمهای ERP بیشترین ارزش را  درصورتی که یک شرکت ماژولهایی مربوط به هر عملکرد اصلی کسب و کار را داشته باشد ، ارائه می دهد و ورود به موقع و دقیق داده ها را تضمین می کند. و هرچه ذینفعان بیشتر دسترسی داشته باشند ، بهتر است.

    هنگامی که یک شرکت از سیستم های تجاری چندین فروشنده استفاده می کند ، ادغام به طور کلی امکان پذیر است تا داده ها به طور خودکار به ERP منتقل شوند. سپس می توان از این داده ها در سرتاسر نمونه ERP  استفاده کرد تا از هر فرآیند یا گردش کاری بهره مند شود.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری