• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          نقش ها و کاربران در ERP

          نقش های و کاربران اصلی در یک سیستم ERP به صورت زیر هستند:

          امور مالی / حسابداری:  تیم حسابداری اغلب اولین پذیرنده است. این گروه کلیه معاملات و سایر اطلاعات مالی سیستم ، از جمله حسابهای قابل پرداخت (AP)  ، حسابها دریافتنی  (AP) و حقوق و دستمزد را در سیستم ردیابی و گزارش می کند. با استفاده از ERP ، کارشناسان برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی  (FP&A)  - خواه یک نقش جداگانه یا بخشی از بخش حسابداری - میتوانند داده های مالی جامع را به پیش بینی ها و گزارشات مربوط به درآمد ، هزینه ها و گردش پول تبدیل کنند .

          زنجیره تأمین: کارکنان متمرکز بر عملیات ، گروهی شامل نمایندگان خرید ، برنامه ریزان موجودی کالا ، مدیران انبارها و رهبران ارشد زنجیره تامین ، برای اطمینان از جریان روان و مستمر کالا از تأمین کننده به مشتری , به سیستم ERP متکی هستند. آنها روی اطلاعات دقیق  ارایه شده توسط سیستم برای بهینه سازی سطح موجودی کالا ، اولویت بندی سفارشات ، به حداکثر رساندن محموله های به موقع ، جلوگیری از ایجاد اختلال در زنجیره تامین و شناسایی فرآیندهای ناکارآمد  ,حساب می کنند .

           

          فروش و بازاریابی: یک راه حل ERP می تواند با اتوماسیون مدیریت سرب و نظارت بر آینده تعاملات با شرکت شما , بهره وری را افزایش داده و نتایج بهتری را برای تیم شما به ارمغان آورد. نمایندگان می توانند در هنگام حرکت در کانال فروش ,  بحث ها را مستند کرده و وضعیت چشم انداز ها را تغییر دهند. با استفاده از همان سوابق ، بازاریابی می تواند ارتباطات را از طریق ایمیل تا نمایش تبلیغات گرفته تا رسانه های اجتماعی به طور خودکار و مدیریت کند و کارایی آن پیام ها و کانال ها را برای تخصیص بودجه خود اندازه گیری کند.

          منابع انسانی: بخش منابع انسانی کلیه اطلاعات کارمندان و روند گسترده تر نیروی کار در ERP را ردیابی می کند. این می تواند به سرعت اطلاعات تماس ، جزئیات مربوط به غرامت و مزایا و سایر اسناد را پیدا کند . HR همچنین می تواند معیارهایی مانند نگهداری  توسط بخش ، متوسط ​​پرداخت بر اساس عنوان ، نرخ ارتقا و سایر معیارها برای تخصیص بهتر کارکنان خود و کمک به مدیران خط مشاغل , کنترل کند.

          Leave your comment

          back to top
          Filters