• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          هزینه های ساخت ، نگهداری و به روزرسانی فروشگاه الکترونیکی

          در تصمیم گیری در مورد یک بستر تجارت الکترونیکی ، بسیاری از مردم هزینه واقعی مدیریت سایت تجارت الکترونیکی را دست کم می گیرند. در حالی که هزینه های ساخت و توسعه اولیه واضح است ، اما هزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

           

          هزینه های نگهداری

          اگر تصمیم دارید سراغ یک سیستم عامل سنتی / منبع باز بروید ، مسئولیت نگهداری از خدمات به عهده شماست بنابراین سایت تجارت الکترونیکی شما مطابق با نیازهای خود عمل می کند. بسته به اندازه و پیچیدگی سایت تجارت الکترونیکی شما ، این هزینه های تعمیر و نگهداری ممکن است متفاوت باشد و شما نیاز به کمک فنی دارید. از طرف دیگر ، با سیستم عامل های SaaS ، در ازای هزینه ثابت ماهیانه از نگهداری مراقبت می شود.

          به روزرسانی هزینه ها

          به ویژه سیستم عامل های منبع آزاد شما را ملزم به بارگیری و نصب به روزرسانی ها می کنند. اگر این به روزرسانی ها را به موقع نصب نکنید ، سیستم عامل شما در معرض خطر هکرها و حملات سایبری قرار دارد. نصب این به روزرسانی ها به سطح دانش فنی نیاز دارد ، بنابراین مجدداً باید از خارج کمک بگیرید. با سیستم عامل SaaS ، درست مثل تعمیر و نگهداری ، هر گونه به روزرسانی با هزینه ماهانه پوشش داده می شود.

          اضافه کردن ویژگی های جدید / هزینه های بهبود

          رفتار مصرف کننده با گذشت زمان تغییر می کند. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت تجارت الکترونیک با اجرای پیشرفت ها و افزودن ویژگی ها هر زمان که لازم باشد ، ارتباط خود را حفظ می کند.

           

          UX هزینه ها را تغییر می دهد

          علاوه بر افزودن ویژگی ها و پیشرفت ها ، ممکن است مجبور شوید تجربه کاربر کلی سیستم عامل تجارت الکترونیکی خود را تغییر دهید. باز هم ، این به تغییر در روند مصرف کننده و رفتار برمی گردد. اگر تجارت الکترونیکی فعلی شما بیش از حد سفت و سخت شود ، ممکن است مجبور شوید دوباره به سیستم دیگری تغییر مکان دهید که به شما امکان می دهد این تغییرات UX را انجام دهید - این می تواند یک امر پرهزینه باشد.

          Leave your comment

          back to top
          Filters