• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          هزینه ERP چقدر است

          هزینه یک پروژه ERP بسته به فروشنده ، ماژول ها و مدل استقرار بسیار متفاوت است. به طور کلی ، کل هزینه ها ممکن است از کمتر از 10،000 دلار در سال تا میلیون ها دلار سالانه باشد. سیستم های ERP با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان هدف , قیمت گذاری می شوند ، بنابراین سیستم هایی که برای ظهور مشاغل و دارای رشد بالا ساخته شده اند مقرون به صرفه تر از سیستم های مورد استفاده شرکتهای Fortune 500 خواهند بود.

          ERP مبتنی بر ابر و به طور خاص گزینه های SaaS چند مستاجر ، معمولاً هزینه های کمتری نسبت به نرم افزار های داخلی دارند ، زیرا هیچ سخت افزاری برای خرید وجود ندارد و هیچ متخصص سیستم برای استخدام وجود ندارد. با یک راه حل SaaS ، فروشنده از نگهداری مراقبت می کند و از مشتریان خود سالانه هزینه می گیرد ، که اغلب به ازای هر کاربر است .

          بر اساس ماژول مورد نیاز شما قیمت ERP نیز متفاوت خواهد بود. راه حل ها ممکن است با عملکرد اصلی برای امور مالی و مدیریت موجودی اولیه سفارشات همراه باشند ، اما اضافه کردن ماژول های مکمل هزینه اضافی را به همراه دارد.

           با استفاده از نرم افزارهای داخلی ، شرکت ها مجوز دائمی را خریداری می کنند که گران تر است ، اما این یک بار هزینه دارد. همانند SaaS ، قیمت این نرم افزار بر اساس نوع و تعداد ماژول های مورد نیاز متفاوت خواهد بود . اما آنهایی که سیستم های داخلی را انتخاب می کنند ، هزینه سرورها و سایر زیرساخت ها برای میزبانی نرم افزار را نیز پرداخت می کنند ، اغلب برای پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری دردسترس هستند و ممکن است نیاز به تقویت کارکنان فناوری اطلاعات خود داشته باشند. یک مدل ترکیبی می تواند حتی گران تر باشد ، زیرا به بسیاری از منابع نیاز دارد علاوه بر هزینه اشتراک برنامه های ابری ، از ERP داخلی پشتیبانی کنید.

          در آخر ، به یاد داشته باشید که هزینه های ERP فراتر از مجوز است. هنگام محاسبه TCO از راه حل های مختلف ERP ، عامل در اجرا و هزینه های عملیاتی مربوط به سفارشی سازی ، تعمیر و نگهداری ، آموزش ، ارتقا و پشتیبانی است. این هزینه ها از یک ارائه دهنده به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین با احتیاط تلاش خود را انجام دهید و سوالات زیادی را بپرسید  تا برآورد واضحی از کل هزینه ، اعم از Capex و Opex بدست آورید.

          Leave your comment

          back to top
          Filters