• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          ویژگی اصلی سیستم های ERP

          چند ویژگی اساسی وجود دارد که یک سیستم ERP را به یک سیستم ERP تبدیل کرده و آن را از انواع دیگر نرم افزار متمایز می کند. این موارد عبارتند از:

          1. پایگاه داده مشترک: بسیاری از مزایای ERP از یک پایگاه داده مشترک ناشی می شود که به سازمانها این امکان می دهد اطلاعات را از بخشهای مختلف متمرکز کند. این منبع واحد داده , نیاز به ادغام دستی پایگاه داده های جداگانه ندارد ، هر یک از آنها توسط عملکردهای تجاری کنترل می شوند. یک بانک اطلاعاتی مشترک ، دیدگاه سازگار و متقابل عملکرد شرکت را امکان پذیر می کند.

           

          1. UX / UI سازگار: در بخشها و نقشها ، همه از رابط کاربری یکسانی UI استفاده می کنند وتجربه کاربری مشابه UX با ERP را دارند . ماژول های مدیریت موجودی ، منابع انسانی و امور مالی همه دارای ظاهر یکسان و عملکرد مشترک دارند . این میزان پذیرش نرم افزار را افزایش می دهد و می تواندحرکت بین کارمندان بین بخش ها را راحت تر کند. UX و UI سازگار نیز منجر به افزاش کارایی می شود زیرا کاربران می توانند به سرعت اطلاعات را از گوشه و کنار کسب و کار پیدا و درک کنند.

           

          1. یکپارچه سازی فرایندهای تجاری: ERP باید بتواند فرایندهایی را که باعث موفقیت کسب و کار شما می شوند ، پشتیبانی یا تلفیق کند, چه مربوط به حسابداری ، زنجیره تامین یا بازاریابی باشد. این پلتفرم توانایی یکپارچه سازی مجموعه ای متنوع از فرآیندها را دارد - گردش کارهایی را که حیاتی هستند ، به هم متصل می کند نقش در موفقیت شرکت باعث افزایش بهره وری و دیده شدن می شود و این به معنای کاهش هزینه ها است.

           

          1. اتوماسیون: یکی دیگر از ویژگی های اساسی نرم افزار ERP توانایی خودکار کردن کارهای تکراری مانند حقوق و دستمزد ، صورتحساب ، پردازش سفارش و گزارش گیری. این باعث کاهش داده های دستی و بعضاً تکراری , ورود اطلاعات ، صرفه جویی در وقت و به حداقل رساندن خطاها می شود . اتوماسیون کارکنان شما را برای تمرکز بر کار با ارزش افزوده آزاد می کند که از دانش و مهارتهای خاص آنها بهره می برد تمرکز کنند.

           

          1. تجزیه و تحلیل داده ها: یکی از مهمترین جنبه های ERP این است که سیستم های اطلاعاتی را تجزیه می کند. وقتی می توانید داده های مربوط به تقریباً هر بخشی از تجارت خود را با گزارش های بصیرت آمیخته و مطابقت دهید ، مناطقی را کشف خواهید کرد که عملکرد فوق العاده خوبی دارند و نتوانستندد انتظارات را برآورده کنند. رهبران می توانند مشکلات را تجزیه و تحلیل کرده و بلافاصله برای حل آنها دست به کار شوند.

          Leave your comment

          back to top
          Filters