• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          ویژگی هایی که باید در انتخاب فروشگاه الکترونیکی در نظر داشته باشید

          ویژگی که باید هنگام انتخاب بستر تجارت الکترونیکی در نظر داشته باشید:

          ویژگی هایی که باید در انتخاب فروشگاه الکترونیکی در نظر داشته باشید

          کاتالوگ مقاوم:

          کاتالوگ محصولات شما قلب موجودی شما را نشان می دهد. بررسی کنید که آیا کاتالوگ به روزرسانی آسان و بصری است. اما مهمتر از همه ، بررسی کنید که آیا کاتالوگ محصولات مطابق با نیازهای بخش شما است. به عنوان مثال ، اگر در بخش مد یا لباس کار می کنید ، کاتالوگ محصولات شما باید دارای ویژگی باشد که به مشتری شما اجازه می دهد اندازه یا رنگ محصول را انتخاب کند. نمونه های اضافی شامل بسته های محصول و پیوند متقابل بین صفحات محصول است.

          Core dna چگونه این کار را انجام می دهد: مارک هایی مانند Stanley PMI و Staples از Core dna برای ارائه کاتالوگ محصولات دقیق به همراه اتصال متقابل محصول ، بسته بندی محصول و مدیریت قدرتمند موجودی ، به مشتریان خود ارائه می دهند.

          قیمت گذاری انعطاف پذیر:

          شما می خواهید تبلیغات ، فروش یا تخفیف را به راحتی اجرا کنید - اما این همه ماجرا نیست. پشتیبانی از چندین ارز یکی دیگر از موارد در نظر گرفته شده است ، در حالی که ممکن است بخواهید برای مکان های مختلف جغرافیایی هزینه های مختلفی را بگیرید.

          شخصی سازی وب سایت:

          خریداران آنلاین اکنون یک تجربه شخصی می خواهند. به سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مجهز شوید که مجهز به یک موتور توصیه هستند که اقلام پیشنهادی شخصی را برای خرید بر اساس خریدهای قبلی و محصول مورد جستجو برای مشتریان ارسال می کند.

          حمل و نقل انعطاف پذیر:

          تقاضای حمل و نقل در سالهای اخیر به شدت تغییر کرده است. مشتری می خواهد کالاها در روز خرید یا روز بعد تحویل داده شوند. اطمینان حاصل کنید که این پلت فرم توسط یک شرکت توزیع و تدارکات مناسب و معقول پشتیبانی می شود.

          به عنوان مثال ، Core dna از قوانین حمل و نقل مبتنی بر منطقه پشتیبانی می کند و همچنین امکان ادغام با شرکت های سازنده را فراهم می کند.

           

          تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیکی:

          طیف وسیعی از معیارهای مهم تجارت الکترونیکی و KPI وجود دارد که باید آنها را کنترل کنید و یک سیستم تجزیه و تحلیل داخلی ، روش عالی برای انجام این کار است. خوشبختانه ، اکثر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی دارای بسترهای تحلیلی خاص خود هستند. برای افرادی که این کار را نکرده اند ، یا اگر می خواهید به تجزیه و تحلیل دقیق تر دسترسی پیدا کنید ، باید بتوانید داده های بستر تجارت الکترونیکی را با یک سیستم تجزیه و تحلیل دیگر همگام سازی یا تلفیق کنید.

           

          ادغام Google Merchant:

          Google Merchant به مشاغل اجازه می دهد اطلاعات محصول را بارگذاری و نگهداری کنند تا در نتایج مربوط به خرید Google نمایش داده شود. این کمک می کند تا بازدید بیشتر به صفحه لیست محصولات خود برسید. داشتن این ویژگی برای دسترسی به مشتریانی فراتر از مرز وب سایت شما بسیار سودمند است.

           

          ادغام در فیس بوک یا اینیستاگرام:

          یکپارچه سازی با حساب تجاری فیس بوک شما یا اینیستاگرام به شما امکان می دهد محصولات خود را با فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر فیس بوک همگام سازی کنید. بعد از ایجاد کاتالوگ ، می توانید از آن برای موارد مختلف استفاده تجاری مانند نمایش محصولات در یک آگهی مجموعه یا برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام استفاده کنید.

           

          سیستم بررسی مشتری:

          سیستم های بررسی مشتری داخلی - یا ادغام شخص ثالث که امکان رتبه بندی و بررسی مشتری را فراهم می کند - می تواند تا حد زیادی بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارد. در حقیقت ، یک مطالعه نشان داد که بررسی های مثبت باعث افزایش اعتماد 72 درصدی مصرف کنندگان می شود ، در حالی که به ویژه Millennials به محتوای تولید شده توسط کاربران 50 درصد بیشتر از سایر رسانه ها اعتماد دارند.

           

          محاسبه خودکار مالیات و حساب:

          اگر شما تجارت جهانی تجارت الکترونیکی هستید ، باید قوانین مالیاتی کشورهای مختلف را در کنار نیاز ارزی آنها رعایت کنید. رعایت نکردن قوانین مالیاتی می تواند منجر به یک اقدام حقوقی با اهمیت شود.

           

          درگاه پرداخت چندگانه:

          ثابت شده است که داشتن چندین گزینه پرداخت که شامل PayPal ، کارت اعتباری و کارت نقدی است ، تبدیل را افزایش می دهد. به علاوه ، اگر قصد دارید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را در سطح بین المللی رشد دهید ، می خواهید از دروازه های پرداخت محلی برای جلب اعتماد و عرف بازارهای محلی استفاده کنید.

           

          نمایش مشتری واحد:

          این ویژگی به شما امکان می دهد مشتریان و ارتباطات آنها را در هر کانال ردیابی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید چه چیزی را نیز می خرند.

          تجارت بی سر:

          انتظار می رود فروش تجارت هم از طریق دستگاه های دستیار صوتی و هم از محصولات پوشیدنی هوشمند افزایش یابد. شما به بستری نیاز دارید که بتوانید فعالیت های تجارت الکترونیکی را به نقاط مختلف لمس ارائه دهید. و این کار را فقط می توانید با تجارت بی سر انجام دهید.

          Leave your comment

          back to top
          Filters