• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          چرا از بستر تجارت الکترونیکی استفاده می کنیم؟

          به بیان ساده ، اگر زیرساخت تجارت الکترونیکی ندارید ، امکان رقابت آنلاین ندارید. یک بستر تجارت الکترونیکی ستون فقرات یک شرکت خرده فروشی آنلاین است ، چه برای یک شرکت B2B یا B2C. همچنین ، بستر مناسب تجارت الکترونیکی می تواند به ساده سازی نحوه تعامل تجارت شما با مشتریان ، مشتریان و کارمندان کمک کند.

          "اگر یک سیستم تجارت الکترونیکی ندارید ، امکان رقابت آنلاین ندارید."

           

          پلت فرم های های تجارت الکترونیکی اساساً برنامه های نرم افزاری هستند که مشاغل را قادر می سازند عملکردهای پیچیده ای را هم در جلو و هم در قسمت انتهایی اجرا کنند. این شامل CRM ، مدیریت موجودی ، تجارت موبایل ، طراحی وب و تحقق انبار است.

           

          قبل از اینکه ما حتی راه حل های ویژه تجارت الکترونیکی داشته باشیم ، مشاغل مجبور بودند بسترهای شخصی خود را توسط تیم فناوری اطلاعات و توسعه خود ایجاد کنند. این یک کار پر زحمت و پرهزینه بود. این راه حلهای ساخته شده معمولاً غیرقابل مقیاس بوده ، دستکاری آنها دشوار است و قادر به ادغام با سایر راه حلهای نرم افزاری مورد استفاده تجارت نیستند.

           

          امروزه ، توسعه پلت فرم فروشگاه اینترنتی توسط شما، سخت ، هزینه بردار و زمان بر است، اما ما در حال حاضر طیف وسیعی از راه حل های تخصصی در این زمینه توسط تیم دوشارپ توسعه داده شده است که می توانید براساس نیاز خاص خود آنها را سفارش سازی کنید و در اختیاز تیم برنامه نویسی دوشارپ قرار دهید تا بر اساس نیازهای شما ساخته شود .

          Leave your comment

          back to top
          Filters