• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    چرا بازاریابی دیجیتالی برای یک تجارت الکترونیکی ضروری است؟

    تجارت الکترونیک یک کسب و کار است جایی که خرید و فروش کاملا بستگی به اینترنت دارد. بنابراین بازاریابی دیجیتالی به روی صفحه می آید، گویی که آن تنها ابزار برای کمک به رشد بازار تجارت الکترونیک است.  رشد سریع اینترنت و گوشیهای هوشمند دسترسی قابل درکی را به خرید و فروش آسان کالاها میدهند.

    چرا بازاریابی دیجیتالی برای یک تجارت الکترونیک ضروری است؟  

    دیجیتال مارکتینگ در تجارت الکترونیک

    تجارت الکترونیک با استفاده از بازاریابی دیجیتال درآمد عظیمی کسب می کند که این به به دست آوردن مشتری و بالا رفتن ارزش برند کمک می کند.  با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، از آنجا که تجارت الکترونیک به کسب مشتری و ارزش برند کمک می‌کند ، درآمد هنگفتی را تولید می‌کند. اکنون مشتریان قبل از خرید یک محصول ، فقط به محتوا یا کلام شفاهی بسنده نمی‌کند آنها مطمئن می‌شود که همه نظرات را در مورد محصول در همه جاهایی که  محصول ذکر شده است ،  بخوانند.

    بر طبق تحلیل اخیر ، ۳۷ میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی به طور تخمینی منجربه   ۵۲۹ هزار سفارش شد.  غیر از بقیه ، فیس‌بوک به ترافیک بیشتری در وبسایت کمک می کند که به طور متوسط باعث تشکیل فروش ۸۵ درصد از سفارش ها میشود.

    از آنجایی که توجه مشتریان خیلی به راحتی منحرف می شود ، جلب توجه آنها بسیار مهم است این همان جایی است که بازاریابی دیجیتال به صحنه می‌آید  و به تجارت الکترونیک برای ورود به چنین چالش هایی کمک می کند.

    بازاریابی دیجیتال بر تلفیق شبکه‌های بازاریابی مناسب تمرکز می‌کند تا کار را برای تجارت الکترونیک آسان تر گرداند ، تعداد کمی از مهم‌ترین شبکه‌های بازاریابی دیجیتال در این جا ذکر شده اند.

    بهینه سازی موتور جستجو(SEO)

    برای وب سایت تجارت الکترونیک شما بهینه سازی موتور جستجو(SEO) مانند امدادی در غیب است. این فعالیت برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک برای وب سایت شما با استفاده از موتور جستجو های ارگانیک وجود دارد, بیایید یک نمونه مثال از مطالعه موقعیت Zagg که یک خرده فروش تجهیزات موبایل است داشته باشیم. آنها به تعداد زیاد و قابل توجهی پست و محتوا در حدود ۳۵ بار در هفته تولید می کنند که به مشتری ها کمک می کند تا آنها را به آسانی به طور آنلاین بیابند.

    Zagg Site

    محتوای Zagg   فروش ها  و قراردادهای  زیادی را ایجاد می کند تنها در سال ۲۰۱۲ ، این کمپانی ۱۷۲ درصد بازگشت سرمایه را در همه بلاگ هایی که ناشی از فروش مستقیم بود گزارش داد.

     بازاریابی موتور جستجو(SEM)

    بازاریابی موتور جستجو بر روی ارتقای قابلیت دیده شدن وبسایت به منظور افزایش رتبه ارگانیک موتور جستجو تمرکز دارد. این یک کانال عالی است که نتایج کوتاه مدت را بسیار سریع فراهم می سازد.

    بازاریابی موتور جستجو پویش های آگهی پولی را بر اساس کلمات کلیدی به کار می گیرد تا به جستجوی کاربران فعال برای وبسایت شما دست یابد.

    معروف ترین (شناخته شده ترین) و  موثرترین سکوی SEM کلمات پیشنهادی گوگل است. این کانال جستجوی پولی ای  است که حرفه ی تجارت الکترونیک باید مشخصاً روی آن تمرکز کند. 

     یک موقعیت مطالعاتی ازTrivago : چطور آن ها از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کردند تا در صدر نتایج تحقیقاتی مرتب  قرار گیرند؟

    Trivago

    در سال ۲۰۱۵ Trivago  آگهی های جستجوی پویای گوگل را برای اصلاح شکیات پیچیده و خودکار جستجو به کار برد که سوال هایی از جمله «بهترین هتل ها در سانفرانسیسکو کدامند؟» را شامل می شود.

    بر طبق گوگل آگهی های پویای جستجوی آنها همچنین ویژگی های زیر را در بر می گیرد: تولید خودکار و طولانی مدت و آگهی مرتبط با آگهی های شرکت بر اساس جستجوی ویژه ی افراد.

       این کار به افزایش ۱۴۰ درصدی  کلیک کردن روی تبلیغ با دیالوگ های بهتر در بازار های جدید و بازگشت سرمایه از اینتر آگهی در بازار خواهد انجامید.

    بازاریابی با ایمیل

    بازاریابی با ایمیل هنوز نمرده است ، بلکه هنوز تاثیرگذارترین کانال بازاریابی دیجیتال برای بازگشت سرمایه واقعی برای خرده‌فروشان میباشد.

    ایمیل ها نقش مهمی را در ایجاد یک  تجربه بهتر خرید مشتری دارد. هنگامی که شما محصول خود را در وب سایت تجارت الکترونیک سفارش می دهید یا برای آن پول می پردازید ، سریعاً یک ایمیل به تایید و همچنین یک صورت حساب دیجیتال دریافت می کنید. کاربران احتمال دارد ایمیل کنند تا در مورد محصولات سوال کنند ، تجربه شما را طلب کنند ، به مشتریان در مورد سبد خرید رها شده آنها یادآوری کنند  یا  درخواست دریافت اطلاعات عمومی در مورد کمپانی داشته باشند.

    ایمیل های شخصی سازی شده کمک می کنند مشتریان شما با کمپانی به خوبی ارتباط برقرار کند. بگذارید این وضعیت را در آمازون برای بررسی کنیم. آنها با شخصی سازی کردن  پویش ایمیل هایشان  بر طبق تمایلات مشتریان شروع کردند. آنها با تقسیم بندی مشتریان برای پویش  بازاریابی ایمیلی  شروع کردند که کار را برای آنها راحت می‌ساخت تا شخصی شوند و  دقیقاً برطبق علاقه مشتری عمل کنند که شاخص سودآوری را تقویت می‌کرد.

    آمازون

    روند کار آمازون با داشتن پویش ایمیلی استراتژیک که با فرستادن ایمیل های خوش آمد گویی به همراه یک خط موضوعی ، لینک ، داستان برند و پیشنهاد ویژه و همچنین دعوت های رسانه ی اجتماعی  فرستاده شده شروع شد.  آنها حتی  مردم دعوت شده را فرستادند تا فروشگاه را گشت بزنند.

    آمازون بر طبق خرید های قبلی و سابقه جستجو فرستادن پیشنهادهای محصول را شروع کرد. بعد از خرید محصول ،  آنها شروع به فرستادن ایمیل های سپاسگزاری کردند.

    این پایگاه داده مشتریان بود که به آمازون کمک می‌کرد تا شخصی‌سازی پیام را تقویت کند و آن را بسیار اثرگذار کند.

    آنها طرح اولیه خاصی را برای هر مشتری طراحی کردند تا آنها را مطمئن بسازند که بهترین بازگشت سرمایه را دریافت می کنند.

    بازاریابی رسانه اجتماعی

    رسانه اجتماعی دنیا را تسخیر کرده است؛  به ندرت می توان کسی را یافت که در شبکه های اجتماعی فعال نباشد. پست گذاشتن مرتب در اینستاگرام یا فیسبوک یک عادت روزانه شده است. برای برندها آسان‌تر شده است که مشتریان را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کنند.  از آنجایی که نتورک های اجتماعی قوی تر می شوند ، بازاریاب های دیجیتال حرفه ای   اقدام به استفاده از رسانه اجتماعی پولی به عنوان بخشی از استراتژی شان برای یافتن مشتری های بیشتر کردند.

    در اینجا ، موقعیتی مطالعاتی از Zappos که یک فروشگاه آنلاین کفش هست ، ارائه شده است.

    Zappos   در رسانه اجتماعی نه به خاطر بعضی از پویش های خاص ، بلکه به خاطر آنچه انجام دادند موفق است. آنها خدمات و فرهنگ خاص خود را برای جهان عرضه کردند.

    اولین عنصر روش آنها خدمات آن هاست که عبارتند از:

    ۱-  آنها یک حساب توییتر اختصاص داده شده به  موضوعات خدماتی  دارند.

    2- آشکار ساختن فرصت های خدماتی

    3-   ارائه پاسخ

    4- وسعت بخشیدن به قدردانی

    5- تقویت شهرت خدمات

    به دومین عنصر روش آنها می رسیم که فرهنگ آن هاست:

    1- ۴۰۰ کارگزاردر شرکت وجود دارند که همگی دارای حساب توییتر هستند.

    2-  کسی که آنها استخدام می کنند شریک ایجاد این فرهنگ خدمت است.

    3-  بیشتر  ابتکارات رسانه اجتماعی  آن ها در مورد عرضه کردن اقلام به مردم در Zappos است. مردمی که اقدامات آن ها  امتیاز رقابتی شرکت را تقویت می کند  که کمپانی را  واقعی و اصیل میسازد.

    مدیرعامل شرکت همچنین احساسش را در مورد رسانه اجتماعی با دیگران در میان می گذارد.  استراتژی اصلی Zappos  آن است که مردم را  برای دانستن خدمات و فرهنگ آنها در رسانه اجتماعی مشتاق تر سازد.

     

    نتیجه:

    برای جایگاه تجارت الکترونیک  امکان ندارد که به صورت ارگانیک به تنهایی  در یک مدت زمان کوتاه رشد کند.  حرفه ای ها در بازاریابی دیجیتال  با جذب بیشترین توجه از مخاطبان هدف  و کمک کردن  به کسب و کار شما برای تبدیل آنها به فروش این امکان را به وجود می آورند.  همچنین ، فراموش نکنید  کانال های بازاریابی دیجیتال بیشتری در آینده  به وجود می آیند.

    پس شما باید  از موارد بالا  به طور مناسب یاد بگیرید و بعد با موارد جدید شروع به کار کنید.

     

     

    نویسنده: IMS Proschool

    Proschool یک ابتکار عمل از IMS است. در IMS  هدف ما برای ۴۰ سال گذشته چیز ساده ای بوده است:  ساختن یک شغل بلند مدت موفق. Proschool افزونه ای از همین عملیات است. تلاش ما بر این است که دانش آموزان را وادار به انجام کارهایی کنیم که به آنها تجربه های مفیدی برای یک شغل بلندمدت موفق می دهند. هم اکنون ما برنامه های تمرینی در سرمایه گذاری ، حسابداری ،  تجزیه و تحلیل  و بازاریابی  در بیشتر از ۱۵  مرکز در کل هند ارائه می دهیم.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری