• Products
    مطابق با جستجوی شما محصولی یافت نشد. توجه فرمایید که در جستجو ترتیب عبارات وارد شده مهم می باشد.

    چرا ERP برای مشاغل مهم است؟

    سیستم های ERP برای مشاغل اهمیت دارند، که به دنبال استفاده هوشمندانه از منابع هستند. آنها می توانند کمک کنند، رهبران سرمایه انسانی و مالی جهت تخصیص مجدد منابع کمک کنند یا فرایندهای کارآمدتری را ایجاد کنند که بدون آنها صرفه جویی فدای کیفیت و عملکرد می شود.

     

    ERP همچنین در مورد برنامه ریزی و هماهنگی یک دارایی است. کارمندان می توانند جریان کاری مختلف را مشاهده کنند و موجودی انبار و سفارشات مشتری را با جزئیات بررسی نمایند، سپس آنها را با سفارشات خرید تأمین کننده را مقایسه کرده و تقاضای آینده در صورت لزوم پیش بینی کنند. آنها می توانند برای رفع مشکلات ، تنظیمات مختلفی را انجام دهند.

    نرم افزار ERP ارتباط و همکاری را به خوبی بهبود می دهد. زیرا کارمندان می توانند وضعیت بخشهای دیگر را جهت راهنمایی در گرفتن تصمیماتشان بررسی نمایند.

     

    به عنوان یک منبع جامع از داده ها ، یک سیستم ERP همچنین می تواند انبوهی از گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها را فراهم کند که باعث می شود برای کسب و کار تفاوت – ساز  باشد. تبدیل انبوه اطلاعات به نمودار و نمودار که روندها را به وضوح نشان می دهد و همچنین به به مدل سازی نتایج احتمالی کمک می کند که همه این موارد نشان می دهد که توانایی ERP بسیار ارزشمند است.

    توضیحات خود را بنویسید

    back to top
    فیلترگذاری