• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          چگونه ERP می تواند یک تجارت را بهبود بخشد یا به آن کمک کند؟

          ERP شرکت ها را قادر می سازد تا زمینه های کسب و کار را با فرصت برای پیشرفت یا توسعه شناسایی کنند. جذب کاربر نکته کلیدی است: هرچه کارمندان بیشتری دسترسی داشته باشند ، تیم های بیشتری احتمالا مشکلات را مشاهده خواهند کرد ، خواه افزایش تقاضا برای یک محصول خاص ، ارسال دیررس حمل و نقل از یک تامین کننده یا بحران قریب الوقوع جریان نقدی . سپس کارمندان می توانند به صورت پیشگیرانه موضوع را تا حد ممکن کاهش دهند.

           مدیران به طور کلی بر روی نتایج متمرکز هستند - استفاده از اطلاعات برای دستیابی به اهداف ، مانند افزایش کارآیی ، کاهش هزینه ها و پاسخ به تغییر نیازهای مصرف کننده یا شرایط بازار.

          برای واحدهای تجاری ، نرم افزار ERP می تواند بسیاری از کارهای مستعد خطا مانند تطبیق حساب ها , صورتحساب مشتری و پردازش سفارش را به صورت خودکار انجام دهد  و تیم های اطلاعاتی را برای کارایی موثرتر فراهم کنند.

           اما زیبایی واقعی ERP این است که نه تنها با ذخیره و سازماندهی داده ها , بلکه با شناسایی الگو و علامت گذاری درمورد ناهنجاری هایی که نیاز به بررسی دارد ,  هم از نظر سلامت شرکت و بینش دقیق یک فرایند خاص یا KPI , یک دیدگاه 10000 فوت را ارایه دهد . آن را با صفحه گسترده امتحان کنید.

           

          سایر مزایای کسب و کار:

          دسترسی به داده ها از هرجا: کارمندان دیگر نیازی به جابجایی در انبوهی از مقالات  یا پرونده های پراکنده در یک میز کار ندارند. با استفاده از ERP مبتنی بر ابر(cloud_based ERP)  ، مدیر انبار می تواند از طریق تلفن همراه در حالی که در طبقه فروشگاه است وارد شود ، یا یک فروشنده می تواند موجودی کالا را در سایت مشتری بررسی کند.

          اطلاعات همیشه به روز: از آنجا که سیستم ERP به طور مداوم از بخشهای مختلف اطلاعات دریافت می کند ، بلافاصله با برداشت موجودی کالا ، ارسال یک پست یا ارسال ایمیل  برای مشتریان ، به روز می شود . این یک مزیت عمده را فراهم می کند زیرا تصمیم گیرندگان  انتخاب های خود را بر اساس داده ها دقیقه به دقیقه قرار می دهند.

          تصمیمات تجاری مبتنی بر داده های مشابه: با یک پایگاه داده مشترک ، همه تصمیم گیرندگان در یک صفحه درحال فعالیت هستند . هیچ منبع اطلاعاتی تکراری یا متناقضی وجود ندارد و شرکت ها  توانایی زمانبندی و توزیع خودکار گزارش های پویا را دارند . به عمق بیشتری احتیاج دارید؟ با کلیک روی گزارش به سادگی می توان به داده های اساسی دسترسی پیدا کرد.

          صنایعی که برای راه اندازی مشاغل خود روی ERP حساب می کنند

           عبارتند از:

          رسانه های تبلیغاتی و دیجیتال

          پوشاک ، کفش و لوازم جانبی

          فروشگاه های پردیس

          مشاوره

          آموزش

          انرژی

          خدمات مالی

          غذا و نوشیدنی

          سلامتی و زیبایی

          بهداشت و علوم زیستی

          خدمات فناوری اطلاعات

          ساخت

          رسانه و نشر

          غیرانتفاعی

          خدمات حرفه ای

          رستوران و مهمان نوازی

          خرده فروشی

          نرم افزار و فناوری

          حمل و نقل و تدارکات

          توزیع عمده فروشی

          Leave your comment

          back to top
          Filters